анкети

Анкета «Що я знаю про метод проектів»
1. Що таке педагогічне проектування?
 Данина моді.
 Засада професійної діяльності педагога.
 Вид педагогічної діяльності.

2. На якому етапі проводиться вивчення досвіду педагогів-новаторів за    темою проекту?
 На організаційно-підготовчому.
 На практичному.
 На заключному.

3. Який із трьох типів проектів за класифікацією належить до проектів за   домінуючим видом діяльності?
 Колективний.
 Дослідницький.
 Довгостроковий.

4. Що таке гіпотеза?
 Анотація проекту.
 Побоювання педагога щодо невдалої реалізації проекту.
 Припущення, що потребує пояснення і підтвердження.

5. Хто є основоположником проектного методу?
 Американський філософ і педагог Джон Дьюї (John Dewey).
 Російський педагог Костянтин Ушинський.
 Французький психолог Жан Піаже (Jean Piaget).

6. Який зміст педагогічної діяльності не є характерним для практичного  етапу реалізації проекту?
 Реалізація проектних заходів у взаємодії педагога з колегами, учнями, їхніми батьками.
 Висування гіпотези.
 Відкритий показ діяльності за темою проекту.

7. Який вид діяльності варто виключити із заключного етапу реалізації   проекту?
 Зіставлення мети і результату проекту.
 Рефлексивна оцінка проекту.
 Вибір змісту та форм проектної діяльності до кожного етапу проекту.

8. Який характер педагогічної діяльності не є показником високого рівня  володіння педагогом технологією проектування?
 Репродуктивний.
 Пошуковий.
 Творчий.

9. Презентуючи проект, педагог має:
 показати свою перевагу над колегами у розв’язанні визначеної у проекті проблеми;
 виявити себе професіоналом, який володіє навичками розроблення
проекту як методичного посібника, що надасть практичну допомогу колегам;
 привернути увагу слухачів і націлити колег на неодмінне використання
цього проекту у своїй роботі.

Немає коментарів:

Дописати коментар