Анкета «Що я знаю про метод проектів»
1. Що таке
педагогічне проектування?
Данина
моді.
Засада
професійної діяльності педагога.
Вид
педагогічної діяльності.
2. На якому
етапі проводиться вивчення досвіду педагогів-новаторів за темою проекту?
На
організаційно-підготовчому.
На
практичному.
На
заключному.
3. Який із
трьох типів проектів за класифікацією належить до проектів за домінуючим видом діяльності?
Колективний.
Дослідницький.
Довгостроковий.
4. Що таке
гіпотеза?
Анотація
проекту.
Побоювання
педагога щодо невдалої реалізації проекту.
Припущення, що потребує пояснення і підтвердження.
5. Хто є
основоположником проектного методу?
Американський філософ і педагог Джон Дьюї (John Dewey).
Російський
педагог Костянтин Ушинський.
Французький психолог Жан Піаже (Jean Piaget).
6. Який
зміст педагогічної діяльності не є характерним для практичного етапу реалізації проекту?
Реалізація
проектних заходів у взаємодії педагога з колегами, учнями, їхніми батьками.
Висування
гіпотези.
Відкритий
показ діяльності за темою проекту.
7. Який вид
діяльності варто виключити із заключного етапу реалізації проекту?
Зіставлення мети і результату проекту.
Рефлексивна оцінка проекту.
Вибір
змісту та форм проектної діяльності до кожного етапу проекту.
8. Який
характер педагогічної діяльності не є показником високого рівня володіння педагогом технологією проектування?
Репродуктивний.
Пошуковий.
Творчий.
9.
Презентуючи проект, педагог має:
показати
свою перевагу над колегами у розв’язанні визначеної у проекті проблеми;
виявити
себе професіоналом, який володіє навичками розроблення
проекту як
методичного посібника, що надасть практичну допомогу колегам;
привернути
увагу слухачів і націлити колег на неодмінне використання
цього
проекту у своїй роботі.
Немає коментарів:
Дописати коментар